Friday, September 26, 2014

BILA BABI BENG @ CINABENG ALVIN MEROYAN....TAK KUDIS PUN


Hahaha kali ni babibeng Alvian kaki ngesek bebas meroyan lagi di US. 

Dia kutuk beberapa pemimpin negara.

Dia kutuk dan desak mansuhkan Akta Hasutan supaya kaum babibeng bebas untuk menghina sesiapa saja yang bernama melayu, Islam dan Raja.

Dasar pendatang pemakan telur babi memang perangai macam tu.


Rasanya tak perlu pihak polis atau interpol nak susah-susah cari babibeng ini.

Babibeng hanya berani di luar jer....setakat jadi keyboard warrior bolehla...bila berdepan dengan polis mengecut habih kerandutnya.

Kami desak supaya pihak NGO hantar petisyen ke Jabatan Pendaftaran Negara (JPN), Jabatan Imigresen, SPR, Wisma Putra, Jabatan Peguam Negara dan KDN supaya babibeng ini digugurkan kewarganegaraannya dan hilang segala keistimewaannya sebagai rakyat Malaysia.

Menurut hukum dan undang-undang apabila seseorang memohon suaka politik dari sesebuah negara asing bermakna dia tidak lagi berminat menjadi warganegara dan rakyat di negara asalnya. Maka bolehlah kerajaan sesebuah negara itu melucut dan menyahtaraf kewarganegaraannya secara automatik atau perintah mahkamah.

Lepas tu kalau dia masih lagi menghina Malaysia di luar negara biarkan saja pihak berkuasa di Amerika Syarikat ambil tindakan ke atasnya kerana melakukan kegiatan subversif.

Biar dia tahu bagaimana jadi pendatang haram di bumi Amerika. 

Ko minta belas ihsan Amerika tetapi dalam masa yang sama ko cuba burukkan nama Amerika hingga menjejaskan hubungan baik diplomatik KL -Washington.

Tak ke bodoh piang namanya...

Tu lah makan babi lagi.



Baca juga;

0 comments:

Post a Comment