Saturday, January 31, 2015

LIM GUAN ENG HANTAR 3 SOLDADU SERANG MUSTAPPHA ALI

Selepas Lim Guan Eng lari dari disoal para pemberita di sini, LGE menghantar 3 Soldadunya untuk berdepan Mustapha Ali, iaitu Loke Siew Fook, Khairil dan Anthony.

S/U Organisasi Kebangsaan DAP, Loke Siew Fook mengeluarkan kenyataan memarahi Mustafa kerana membakar jambatan PAS dan DAP apabila beliau mencabar Lim Guan Eng berdebat.

Kata wakil LGE itu, "Mustafa Ali melayan DAP sebagai musuh politik dan mendakwa Mustafa tidak pernah bertindak demikian terhadap UMNO yang menjadi musuh politik PAS"

DAP menyindir dan memalukan Mustapha “Dia sendiri mengetahui jawatan S/U DAP adalah jawatan tertinggi dalam DAP manakala jawatan Setiausaha Agung PAS pula adalah lantikan Presiden PAS dan kedua-dua jawatan tersebut tidak setaraf dalam struktur pimpinan PR walaupun namanya sama,” .

‎Pemimpin DAP sangat marah dan berkata “kerana setahu saya, beliau tidak pernah mencabar UMNO untuk berdebat sebaliknya mencabar DAP.”

DAP tanya PAS, “Tindakan itu juga seolah-olah menganggap DAP sebagai musuh politik PAS dan bukannya rakan sekutu dalam pakatan !

DAP SINDIR PRESIDEN PAS
DAP sindir PAS, “Dalam hal ini, DAP berpendirian adalah lebih wajar Mustafa memastikan pimpinan tertinggi PAS termasuk Presiden PAS menghadiri Majlis Pimpinan Tertinggi PR untuk membincangkan isu tersebut daripada mengadakan debat terbuka,” katanya.

Jawab Mustapha Ali, “Sebenarnya dia yang berbohong dengan isu itu kerana mulut celuparnya,”

Mustapha Marah wakil Lim Guan Eng, “Kepada Loke, dia tidak payah berbelit. Saya tidak perlu cabar orang lain atau UMNO kerana mereka tidak ada kena-mengena dalam isu ini, oleh itu saya akan buktikan dia (Guan Eng) berbohong,” 

Sebelumnya, Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyindir DAP, pilihan raya PBT yang diperjuangkan DAP boleh melebarkan lagi jurang ekonomi antara golongan berada dan tidak berada serta boleh mencetuskan pergaduhan kaum seperti Peristiwa 13 Mei 1969.



1 comment:


  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete